1393-10-23 15:55
3277
2
8813
دکتر یحیی خاکی:

در فرمانداری گرگان دنبال مسائل سیاسی نیستم / توجه به جامعه ایثارگری که هر روز کوچکتر می شود ضرورتی اجتناب ناپذیر است

اولین فرماندار دولت تدبیر و امید گرگان گفت : هر چند هر شخصیتی به فراخور نگاه خود دارای سلایق سیاسی است اما من به دنبال مسائل سیاسی نیستم و در فرمانداری از این مسائل دیده نمی شود و من خودم را خادم مردم می دانم

به گزارش گلستان ما ؛ دکتر یحیی خاکی فرماندار گرگان صبح امروز 23 دیماه در دیدار با جانبازان فعال عرصه رسانه استان گلستان اظهار کرد: دغدغه های جانبازان و ایثارگران دغدغه های ماست و همه فعالیتهای ما در جهت رضایت خداوند ونفع مردم باشد.

یحیی خاکی گفت: باید مردم در خروجی فعالیتهای ما دیده شوند و با توجه به اینکه گرگان آرمانشهر ما دچار آسیب ها و فرصتهای فراوانی است ، ایثارگران سرمایه های اجتماعی هستند که در سطح جامعه با تخصص های مختلفی می توانند به کمک شهر بیایند.

وی با بیان اینکه این سرمایه های اجتماعی ارزش آفرینان ما هستند عنوان کرد: ارزش آفرینان در مواقع عادی مانند مردم دیگر هستند اما در وقت بحران ناجی ملت و کشور می شوند لذا این جامعه ایثارگری که هر روز کوچکتر می شود نیازمند توجه است .

فرماندار جدید گرگان خاطرنشان ساخت: ایثارگران در شرایط سخت از خود مایه گذاشتند و امروز توجه به آنها ضرورتی اجتناب ناپذیر است و لازم است از دانش و تجربه آنها استفاده و تجلیل شود .

دکتر خاکی تاکید کرد: ایثارگران همانند مردم عادی هستند اما با توجه به زحماتی که برای کشور کشیدند باید در اولویت باشند در انتصابات  و نگاه ما در گرگان اینست که با حضور این قشر آسیب های اجتماعی ، کاهش فقر و رونق عدالت  و همه این مفاهیمی که آرزو داریم، متجلی شوند .

وی گفت : هر چند هر شخصیتی به فراخور نگاه خود دارای سلایق سیاسی است اما من به دنبال مسائل سیاسی نیستم و در فرمانداری از این مسائل دیده نمی شود و من خودم را خادم مردم می دانم چه اینکه در رفتارها و مراودات اجتماعی همانند پیاده روی و نان خریدن و ... به میان مردم می روم و از نقطه نظرات آنها مطلع می شوم.

اولین فرماندار دولت تدبیر و امید گرگان تصریح کرد: بدون برنامه هیچ قدمی بر نمی دارم و همانطور که قبلا گفتم برنامه محوری ، قانونگرایی ، پاسخگویی شیوه من است و همه اینها زمانی ارزش دارد که در جهت حفظ نظام ، منویات مقام معظم رهبری و در راستای دولت تدبیر و امید باشد .

یحیی خاکی عنوان کرد: در فرمانداری گرگان بروی همگان باز است و افراد چه حقیقی و چه حقوقی می توانند نظرات و پیشنهادات خود را بیان کنند.

is02

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

bihaya

الان این بنده خدا آخریه هم کنار طالع زاری نشسته جانباز رسانه ای هست اون وسط !

0
0
پاسخ
1393-10-23 13:37
فرزند شهید

بله اقای کلانتری جانباز و ایثار گر است

0
0
پاسخ
1393-10-24 06:23

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.